lördag 8 januari 2011

vackert

Jag ÄLSKAR vackert inslagna paket ( något jag inte är ensam om).
När jag är utomlands försöker jag alltid hitta fina kort, band och annorlunda inslagspapper att ta med hem. Jag kan vara i sånna butiker lite för länge, i alla fall oftast enligt mitt sällskap.
På vår vind står en stooor kartong fylld till brädden med papper, band och kort.
Snart åker jag till en härlig storstad och hoppas kunna fylla på min proppfulla kartong lite mer.


Mailegs prickar är alltid fint på barnpaketen.

Underbara band till vita omslagspapper. Går att göra väldigt fina rosetter med.

Fint till små pojkars paket är bandet från Maileg

Snygga svartvita kort från Bungalow 
inslagspapper från Bungalow.
Alla bilder kommer från de härliga webshopparna flitiga fredrika ochjulias vita drömmar.

Nu ska vi kicka igång den här lördagen och hitta på nått skoj tillsammans.

2 kommentarer:

  1. Jag känner igen mig (ang. att köpa hem kort och papper). De vackraste har jag hittat i USA och England där "sådant" dessutom är betydligt billigare än här i Sverige/Norge.

    SvaraRadera
  2. Härliga du! Tack för idag, så mysigt o hänga:)
    Detta är så inspirerande, är själv väldigt dålig på att ta mig tid till paketinslagning så tack för tipsen.
    puss

    SvaraRadera