lördag 8 januari 2011

härliga lördag


Efter en lång lunch med några vänner på vårt favorit kafé åkte vi förbi en  butik som heter mor karin och kikade runt en stund. Gillar verkligen de här ugglorna ovan.


Där hittade jag bl.a det här roliga pusslet som man bygger i hop till djur. Djuren är sen fina att ställa på en hylla i barnens rum. Pusslet tog vi sen med oss hem till min bästaste, finaste vän Hanna!
Paketet fick hennes coola killar N & T!

Hemma hos Hanna & Co


Familjen har nyligen flyttat in i en ny topp fin renoverad lägenhet och jag älskar att komma hem till Hanna & co. Jag vet faktisk ingen som är lika bra på att få ett hem att kännas så hemtrevligt som hon.
Dessutom är Hanna en fena på att arrangera små stilleben överallt som känns så där självklara och är så härliga att inspireras utav.
Tavlan ovan är hennes och det är en underbart fin pjäs av självaste Olle Baertling.
Underbar är vad den är!


I vardagsrummet står den här snygga hyllan som heter "steel" och kommer från Posh Living.


Å på ett av borden står ett av hennes sköna arr..
Den vackra tallriken är ett av Piero Fornasettis vackra ansikten.
En sån tallrik står faktiskt högt på min önskelista.



I pojkarnas rum sitter den här underbara världskartan från Mr perswall och heter "world map".
Tycker att den är så härlig. Dessutom passar den grymt bra till den turkosa kakelungnen som står inne i rummet.


I köket sitter Tod på en av stolarna från 50-talet som kommer från Johansso o söner i Hyssna.
Vill ni se mer då tycker jag att ni ska besöka hannas room!
Tack för idag älskade H & co.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar