lördag 1 januari 2011

Denna härliga bild på snygga Doutzen Kroes inspirerar mig just nu.

liksom denna bild på super vackra Valentina Zelyae.

Nya Tider!

Just nu vill jag kasta ut julen och alla pynt och välkomna våren här hemma.
Jag vet att det är ett bra tag kvar på vintern, men hemma vill jag vår fixa.
I min inspirationsmapp ligger både vita ljusa rum och detaljer blandat med mer färgglada rum, där man vågat en del med färg vilket ofta ger ett väldigt välkomnande och personligt intryck.


Sovrum i färg.


Sovrum i vitt.


Ljust sovrum med färgglada textilier.



Vardagsrum i färg.


Vardagsrum i vitt.

Ja, det här är några av alla triljoners bilder som finns i min mapp just nu..
Här hemma har vi i alla fall vågat oss på lite färg. Olika gråa toner som går igen både på väggar och möbler här hemma just nu matchas med mycket vitt och en del färgglad textil.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar