onsdag 5 januari 2011

black & white & grey


Tankar i svart & vitt & grått!

Nu sover alla små troll och jag har bänkat mig i soffan med en stor påse godis.
Just nu är jag inne i ett svart vitt och grått ( självklart) inredningsmood.


Vilket badrum! Skönt med den lilla granen därinne för julkänslans skull :-)


Jag älskar stora och höga sängar. Helst sover jag i helvita lakan, ja jag sover helt enkelt bara i vita lakan.


Jag är lite sugen på att tapetsera vår garderob i hallen i svart och vitrandig tapet.
Älskar golvet i den här hallen på Lidingövillan.


Här har man gått all in på den svartvita linjen. Jag hade nog satt en annan tavla ovan den soffan dock.


Jag älskar tyget i fåtöljen och den härliga kudden från Svenskt tenn. Helt i min smak.


Nu säger jag God Natt från oss!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar