lördag 16 april 2011

svart & vitt hos barnen


Jag är ju väldigt svart och vit å grå förstås både vad det gäller mina kläder och framförallt med inredningen i vårt hem.
Därför blir jag så glad när jag ser bilder på just svart vita barnrum och känner att det funkar ju så bra!



Den här sängen från IKEA är verkligen fin!


Mysigt med en ordentlig läs/tv hörna i barnrummet.


å så en liten färgklick i allt det enkla, precis så som jag gillar :-)


Stolen i familjens vardagsrum är lovely, den skulle jag inte tacka nej till!

Hemmet på bilderna tillhör en Johanna Bagge som jobbar som inredare.
Det ligger till salu hos statshem om du vill se mer!

Nu ska denna lördag kickas igång ordentligt.
Vi ska in till stan för brunch med några kära vänner på det här stället!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar