onsdag 23 mars 2011

turqois


Turkos är inte den färgen jag väljer i första hand, men här tycker jag att man fått till det riktigt bra!
Hela projektet creativeflats är så coolt.
Om jag har förstått det hela rätt så är det två kvinnor som stylar lägenheter som sedan hyrs ut.
Lägenheterna är stylade så som de själva vill ha det hemma, med antikviteter, konst och färg som gör
dem alla originella. Lägenheterna ligger i Montreal.



Ser underbart ut med de stora fönstren i sovrummet mot den vitmålade tegelväggen.
Trasmattan och spettsöverkastet bryter av och ger rummet en ombonad känsla.


Så fint att ha snitt blommor i badrummet.
Blommorna tillsamman med den gröna kakelfärgen känns härligt romantisk mot det strama handfatet.

Mattan tillsammans med stolarna i vardagsrummet vill jag rycka rakt ur bilden!


Vackra och personliga stilleben.


Ja som sagt, det här vardagsrummet tar jag gärna.
Fint "blomster" träd som står i en vacker gammal kruka vid fönstret.
Ett "träd" står på min inköpslista snarast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar