tisdag 1 februari 2011

Sthlm Fashion Week


Så fin outfit hos Rodebjer. Kommer aldrig hamna i min garderob men en fröjd för ögat.

Det blir inte en endaste visning för mig i år. Det går inte riktigt ihop med familjepusslet helt enkelt.
Så, jag får nöja mig med att plöja alla moderapporter på nätet.
Rodeo har en bra uppdatering för dig som är intresserad.



Snyggt hos Filippa K. Älskar färgen på klänningen, även om en shortie som jag tyvärr inte
bär upp den. Snyggt med en klassisk päls till.



Dagmars koftor består år efter år. Jag gillar den här varianten. Snyggt stylat med silverskorna.



Älskar den här fluffiga tröjan i en underbar röd/rosa ton från Whyred.
Önskar jag slapp vänta till i höst med att införskaffa den.


Triss i snyggt hos Carin Rodebjer. Vilken kollektion. Hon överträffar sig själv.


Härligt jordiga färger hos Filippa K. 

Bilder lånade från stureplan.se och rodeo.net.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar