söndag 6 februari 2011

fredagens middag..



Fredagens middag här hemma var så himla härlig.
Ett tråkigt bortfall på grund av sjukan, mycket tråkigt men i övrigt en fantastisk kväll!





Min favorit dessert, äppelpaj med riven vit choklad och vaniljglass.


S hade gått loss på Kiehl´s och fyllt lådan med flera favoriter..


... bland annat deras underbara handkräm och Creme de corps som jag är
beroende av.


U&C hade köpt nya glas till min samling med udda kristallglas.


Dessutom fick jag/vi en helg på deras fantastiska B&B i Barcelona.
hemma hos lovis & otilia heter det och ska ni åka på en week-end till
Barcelona är det där ni ska bo. Grymt!


.. sen  fick jag även de här snygga armbanden från Mono.
De finns i flera olika färger och varje färg har en betydelse.
svarta- ädelhet, trohet, allvarsamhet
gråa-modernitet, nymodigheter.


Nu brinner det här  ljuset, jag älskar det.. dessutom var det en present från Tod :-)


... så det får brinna vidare och jag ska återgå till filmen och den här skålen som står framför mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar