onsdag 19 januari 2011

today 19/1


Härlig liten färgklick i vårt kök. jag undrar hur länge den kommer leva där...


i dag har jag sprungit på stan och suttit länge och ätit god lunch.


På NK stod den här byrån med alla vackra ramar. Känner att jag skulle vilja hitta några gamla slitna 
ramar till min tavelvägg som är på G här hemma.


Älskar det här tvålarna och doftljusen från Ortigia.


Men mest av allt gillar jag nog miljön de står uppställda i. Är galet förtjust i det här marockanska kaklet i
dova kulörer just nu.

Här kommer lite härliga inspirationsbilder på mera kakel från marrakechdesign.





Det här kaklet-voltaire-svart vit har vi i vår tvättstuga.
Vill ha mer :-)
Inte vår tvättstuga på bilden dock, utan Alla bilder kommer från marrakechdesign.






1 kommentar:

  1. Älskar golven!
    Speciellt det där i ljusare färg.
    Funderar starkt på att lägga det i vår hall!
    Ha en bra dag!
    u.

    SvaraRadera