söndag 9 januari 2011

söndag kväll

Vilken underbar söndag vi har haft!
Våra vänner Hanna o co har varit här i dag och det har lekts, badats och lekts lite mer medan vi
vuxna faktiskt hunnit fika och äta god take away mat.
Dessutom har vi haft tid att prata och det är ju härligt med fyra barn i huset:-)
Jag älskar verkligen att ha huset fullt med folk och barn lekandes överallt!



Vad kul med massa nya läsare.
Det är tack vare härliga anna-stina som länkat till mig i dag.
Det är jätte kul att ni har hittat hit och jag hoppas ni kommer tillbaka!



Jag är en stor konsument av macarons och är extra svag för godbitarna från franska Ladurée.
Deras härliga kaféer är ett sant nöje att besöka.
Min kära syster bor ju i London och jag ber henne allt som oftast köpa med sig en laddning av de vackra bakelserna när hon flyger hem. Askarna är så fina att jag sparat några stycken och använder dem nu till förvarning av smycken, knappar eller annat smått.
Blir lika glad varje gång jag öppnar min låda med alla färgglada askar.
vet inte vad det är med mig och boxar, men jag gillar´t.


Nu ska jag landa i soffan och kolla film. I morgon börjar Tod på dagis igen efter ett långt jullov så då känns det faktiskt som att vardagen efter jul och all ledighet börjar igen. 
Det tycker jag ska bli lite härligt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar