tisdag 18 januari 2011

Astorias nya hyresgäst


Svenskt Tenn gör en omfattande renovering av sin lokal på strandvägen i stockholm.
Undertiden har de öppnat en butik i gamla biosalongen Astoria.
Så, vill du besöka butiken innan september så är det till  gamla bioslangen på nybrogatan du ska bege dig.


Jag var där i dag och spanade in en snabbis.
De hade verkligen lyckats bra med att få till sin tillfälliga butik.
Coolt och annorlunda och lika härligt som vanligt!





Här är butiken uppbyggd på de tidigare sittplatserna i biosalongen.


Härlig bordskjol i blandade "Frank" tyger. Love it!

Jag hittar alltid någonting jag vill ha när jag kikar in på butiken.
Som tur är fyller jag ju år snart :-), i kväll ska jag börja fila på en liten önskelista!
Nu, åter till min minimode spalt för Aftonbladet Klick!
(som snart kommer i en cool Ipad version)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar