söndag 9 januari 2011

an apple a day..

"La Mela"




Jag tycker väldigt mycket om de här "frukterna" av Enzo Mari.


Den här "La Mela e La Pera" är min absoluta favorit och jag vet precis var den ska hänga!
Jag hoppas att den kommer att flytta in hos oss någon gång i framtiden!

I veckan är det dags för oss att få upp lite fler tavlor. Så på måndag ska jag lämna in ett gäng för nya och snyggare ramar. Jag har hittat en rambutik på birger jarlsgatan som gör det på dagen. Vilket är helt perfekt för mitt tålamod. Bland annat ska en Hermés sjal från 70-talet hamna bakom glas och det ska bli så kul att se resultatet av den.


Sjalen "manege" som jag fått ärva av min snälla svärmor.






2 kommentarer:

  1. Härliga söndag min vän. Tavlan kommer bli fantastik, roligt!
    Tapeten i barnens rum kommer från mr perswall och jag tittade precis på deras nya barntapeter. Massa fint, tycker att den med små robotar känns ganska mycket du om du inte tänker freaka på blomster:) måttapet e oxå gulligt. puss
    http://www.mrperswall.se/sortiment/stilart/hideandseek

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig blog!
    Hittade hit via Gizmolina!
    Kommer fortsätta titta in ...
    / u.

    SvaraRadera