måndag 27 december 2010

några små klappar..

 Var bara tvungen att visa er världens härligaste trapp.. typ!

Julklappar.

Ni var några som ville se vilka klappar som låg under vår gran i år.
Vi måste varit väldigt snälla här under året för det var den ena fina klappen efter den andra som packades upp.
Jag börjar med att visa några av alla  saker som Lou fick under granen.


Den klassiska elefantkudden i härligt rosa från Svenskt Tenn kom från mormor och ligger nu på hennes rum tillsammans med en supersöt kudde med rosa och oranga valar min syster köpt i London .


Fina tygklädda galgar till små knoddarna med de brittiska små vaktsoldater kom också från snälla moster direkt från  London.


Härlig rosa filt med moln från Gunilla Axén fick lillan av mormor



En ABC affisch som jag länge haft som min favorit kom från faster A.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡



Nu är det dags för mig att ta tag i min lilla "minimode" spalt i Klick så att den skickas in i tid.
Återkommer med några små modetips som jag ger kommande vecka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar