lördag 11 december 2010

Lous rum

Just nu är jag på G med att styra upp lillans rum. hon bor inte där inne ännu men jag vill ändå att det ska färdigställas nu. I lillans rum kommer jag att satsa på färg i hennes rum det har jag bestämt mig för.
älskar det här rummet. minns inte var det kommer ifrån men jag såg det första gången på ebba von sydows blogg.
jag känner mig supersugen på den här nya karttapeten "whole wide world" från mr perswall.
jag hittade den i senaste numret av favorit tidningen Family Living i ett snyggt reportage av Cecilia Grufman. riktigt inspirerande tycker jag att det senaste numret är.
'
de här fina hyllorna från danska sebra sitter redan uppe på väggen och har fyllts med leksaker och böcker.
Lillan har även ärvt storebrors gamla spjälsäng. en vit Brio Cot Two som vi har varit väldigt nöjda med.

på lillans byrå står den här fina kanin lampan som jag köpt på barnbutiken sprall.

Ja i morgon när det är ljust ute ska jag ta och fota lillans rum som det är just nu.
Ha en skön kväll så hörs vi snart igen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar