lördag 11 december 2010

lite julklappstips

 kan det kanske var nått så här veckorna innan jul.jag är nästan klar med alla mina klappar. det är bara min pappa och min man kvar att köpa till. så skönt att slippa den största julstressen i år. kände att jag inte kommer att varken orka,vilja eller hinna de sista dagarna innan jul. nä då vill jag hämta Tod tidigare på dagis och vara hemma o mysa, eller gärna åka lite pulka om vädret fortfarande tillåter. hoppas, hoppas så på en vit jul i år.


de här söta bootsen kostar 199 kronor och kan klickas hem från babybootsen.se
de här böckerna är en rolig samling att ge bort. coola teckningar och rolig text



inne på massimo dutti i sturegallerian i stockholm hittade jag den här montern mer söta kitt för nyfödda och babys upp till 1 år. det är set i fina förpackningar med bodys, tossor och en mössa mm. en super present tycker jag. det finns set både för kille & tjej.
det här underbara fatet har jag önskat mig av tomten. bilden är tagen med min mobil så färgen känns inte helt rätt, men det är i alla fall ljust lila och jag kan tänka mig att min äppelpaj kommer att smaka extra bra i den här formen. jag hittade den här och flera andra i olika färger och modeller på Mathilde i pk-huset.


en lila mini kånken står på Lous önskelista. jag tycker att de har en sån bra storlek och Tod använder sin svarta varje tisdag när han har utflykt med dagis. ryggan kostar 400 kr på NK.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar