fredag 17 december 2010

in my old closet




Garderobs inredningen kommer från dåvarande ROOM.

Vad kul att så många hör de av sig till mig på mail igår och gillade min garderob. Jag lovar att ta nya bättre bilder när jag har fått ordning på min kamera.
Dessutom lovade jag att visa bilder på min gamla garderob som jag nyligen lämnade då vi flyttade in i vårt hus. I vår förra lägenhet hade vi ett rum som vi knappt utnyttjade så då gjordes det om till en härlig garderob.


Här ser ni mina tavlor från Cassandra Rhodin som jag gillar mycket.


Garderobsrummet låg mitt i lägenheten och i anslutning till vårt sovrum.


Här skymtar vårt gamla sovrum i bakgrunden.

När vi flyttade in i huset blev det lite av en utmaning att få till det med garderober. Förvaring känns ju som A och O när man har småbarn. I ett kommande inlägg ska jag visa hur vi löste det med garderober hemma hos oss i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar