torsdag 16 december 2010

in my closet


Plötsligt händer det...lillan somnar och jag tar tag i mitt ångest projekt. Att rensa garderoben.


Så där ja, nu börjar det likna nått! Nu har jag fyllt Ikea kassar med kläder som ska skänkas bort och säljas på second hand.


Ordning och reda äntligen. Rätt färg på rätt plats.


I lådorna ligger nu plaggen på rad


Gissa min favoritfärg :-)


Så, då är det i tvättstugan ni hittar mig de närmsta timmarna...

Ledsen för det gula ljuset på alla bilder, men min kamera strejkar så mobilen har fått rycka in.





1 kommentar:

  1. Vilken drömgarderob du har! Jag fick tyvärr offra min klädkammare när Philip föddes så alla skohyllor och klädstänger åkte ut och nu har vi i stället arbetsrummet där inne... =(

    Har faktiskt snappt upp många tips när det kommer till lite coolare pojkkläder från dig och Klick så tack för det! =) Bl.a. kombinationen jeansskjorta + leggins som vi körde stenhårt på i våras då Philip har en supercool variant från PoP!

    Kraam /K

    SvaraRadera