tisdag 14 december 2010

Granen in da house.


God Morgon.
I går när små trollen somnat tog jag fram jullådan och började klä granen. Temat i år är silver och vitt med undantag för tre guldfärgade kulor. Kanske kommer jag hänga dit några till om jag springer på några på stan, annars känner jag mig nöjd.



Även paketen kommer gå i samma tema. jag älskar att slå in fina paket, svårt att hitta tid just nu bara. Började på två igår, men de är långt ifrån klara!

svärmors klapp.. vad kan det vara?
Här gömmer sig en traktor med släp till Tod.

Nu är det dags att starta den här dagen ordentligt, lite hemma fix kommer förmiddagen att ägnas åt. I eftermiddag ska vi in till stan och Tod ska få en spruta inför vår kommande resa.
Nu vaknade Lou från sin lilla nap. Time to go!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar